blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Wednesday, March 16, 2011

ubat hati kita jap!

Assalamualikum,semakin hari tarikh yg dinanti2kan akan hampir dan tibe juga,iaitu 23/3/2011..
tarikh neyh sgt brmakne bg mereka yang lahir pade thun1993,dn telah menduduki peperiksaan SPM2010,
mugkin tarikh tersebut akan menjadi 1000kenangan y paling manis dlam kehidupan mereka,,
dan mugkin juga tarikh tu akn menjdikan 1000kenangan y paling pahit buat mereka,,(nauzubilah,jauhkan daripade kite semua)amin~
tapi ingatlah kite bhawasenye ape y belaku telah ditentukan olehNYA!semua y belaku ade hikmah disebaliknye,kite sebgai insan y lemah harus menerimnye dgn tngan terbuka!

 korg y tgh tnggu result spm thun neyh,mesti korg tk sabar2 en nk amik result nanti,
dan tak dinafikan juga mungkin perasaan korang sekarang neyh tengah tk menentu en,,
mesti setiap malam korang akn bermimpi korg dapat result pe en??
hehe,,semua neyh biase akan belaku kepade mereka yang sedg CUAK!!
 ade juga insan y sgt mempercayai mimpi mereka!
 sedarlah wahai shbatku,sesngguhnye mimpi itu hnyelah mainan tidur,,
kite semua dapat mimpi seperti tersebut sebb kite selalu memikirnyer sehingga terbawa2
ke ALAM MAYA~
ok,hari ni aku terase ingin share sesuatu gan korang semua,
sbb aku tau SHARING IS CARING en2??haha

***************

ok,aku ingin share gan korang berkaitan dgn ayat 1000 DINAR!
aku tahu,korang semua dah tau ape fadhilat disebalik ayat neyh en?tapi aku nak jugak g tau!!hahaha
ayat neyh sering diamalkan oleh mereka untuk memperolehi KEJAYAAN atau KEUNTUNGAN..
bg mereka yang ingin memperolehi kejayaan dalam result spm mereka nanti,korang bolehlah megamalkan ayat ini~insyaallah..sekarang kite hnye mampu bermohon kepadeNYA,dan BERTAWAKAL!

sebelum membaca ayat 1000 DINAR ini,korang kene bersihkan dulu hati daripade segala nafsu duniawi yang negative..kemudian niatkan dalam hati kite seperti ini :


Audzu billah himinnas syaitonni rodzim (aku berlindung kepada Allah dari gangguan setan terkutuk)
Bissmillahirahmannirahim  (dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang)
Astagfirullah al adzim  ( ya Allah, aku mohon ampun kepadaMu)
Allahuma soli alla Muhamad wa ala Ali Muhamad (salawat nabi)
 dan mulakan niat anda :

aku memanjatkan doa Ayat 1000 Dinar kepada-Mu sebagai ikrar keimanan dan ketaqwaanku kepada Mu…hanya pada-MU lah aku menyembah dan hanya pada-Mu lah aku minta pertolongan…berikanlah aku kebahagiaan didunia dan kebahagiaan diakhirat, selamatkanlah aku dari siksa api neraka…Amin…”

 dan teruskan dengan membaca ayat tersebut,insyaallah..aku juga hnye insan yg lemah,jika ade kesilapan yg aku tak sedar,tolonglah ingatkan aku!Entry ini,hnyelah untuk renungan kite bersama....
  yok kawan2,kite ushar video neyh sekejap,,sekejap jer,,tk lame pown....

 

BAGI MEREKA YANG AKAN AMIK RESULT NANTI,,GO GO CHAYOK!
GUD LUCK EVERONE,HOPE KITE AKAN JAUH DARIPADE
KEGAGALAN,insyaALLAH,,amin~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...