blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Saturday, March 26, 2011

just for fun

DATUK SAPA LAGI KUAT?

Tiga sekawan yang baru berusia 4tahun setengah bercerita tentang kehebatan datuk masing-masing.

EMON:"Datuk aku kuat,kalau bertanding silat,tak pernah kalah."
EMAN:"Eh!Datuk aku lagi kuat,dulu dye penah tumbangkan seekor kerbau y sedang mengamok aw"
EMON: Emin,datuk kau macam mana pula?kuat tak?
EMIN: "Aku rasa datuk aku lagi kuat daripada datuk korang berdua,sebab datuk aku dah 20 tahun
tinggal dalam tanah sampai sekarang tak keluar-keluar lagi.."
EMON dan EMAN :????...Ye lah..Kuatnya datuk ko..!!!


PUTUS TUNANG!!!

Pada satu hari,tunang Farid,Siti menelefon farid untuk memutuskan pertunangan mereka..

FARID : ah?mengapa awak nak putuskan tunang kita ini?apa salah saya?
SITI: Saya dah bosan dengan awak,saya dah tak bahagia dengan awak!Lagipon saya dah jumpa orang yang lebih memahami saya daripada awak!
FARID: Ermm,tak pe lah kalau macam itu,sebab itu kehendak awak,saya akan hormati segale keputusan awak.
SITI : Tapi,sebelum itu,awak mesti kene pulangkan balik semua gambar saya yang ada kat awak!
FARID: Ok,tapi awak kene pilih sendirilah mana satu gambar awak,sebab saya dah tak ingat mana satu gambar awak..
SITI: ?????....????!!!!!!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...