blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Sunday, April 17, 2011

cerite aku je..

Tiba-tiba kaki aku melangkah pergi ke arah sana,aku pelik dengan kaki aku ini,semua yang berlaku hanya dalam sekelip mata.aku tak mampu untuk mengawalnya,kaki aku teroskan melngkah pergi,dan pergi..
aku tidak menghiraukan rakan-rakanku wlaupun mereka bertanya kepadaku "nak pergi mana?"
kakiku terus melngkah masuk ke satu kedai yang telah diberikan nama sebagai MPH..aku pelik sebab selama ini aku memang jarang hendak masuk disana apatah lagi pandang,walaupun aku tahu kewujudan kedai itu disana,tapi memang aku jarang masuk kesana...tapi hari ini mungkin aku mendapat satu petunjuk untuk melangkah kesana,
nak kata ade promosi tak ade lah pulak,
nak kata ade jualan murah apatah lagi (padahal maksud sama je) hahah...

ok teroskan berfantasi,,aku teros melngkah dengan semangatnya ke arah rak yang ade pekataan MOTIVASI wah !! what wrong with u? aku pon membelik satu rak ke satu rak,mahu lah jugak dalam 10-15minit kat situ je.
YEZAAA..aku tetarik dengan buku ini ! nampak macam menarik,aku belik punye belik amik masa 5minit setengah 2saat tengok buku tu je,last-last aku beli jugak ... nasib baik aku beli kalau aku tak beli mahu aku kene lempang gan membe aku yang tunggu aku penuh kemarahan kesabaran tu,haha

buku yang dah menarik aku dari jauh untuk datang dekat dengan dia dan mugkin buku ni nak aku jadi tuan dia,ialah LALUAN KE-2 KE PUNCAK...

tadaa.....jeng,,jeng,,jeng,,,
mempersembahkan....

 


 
P/S: thnkslah sangat-sangat dekat membe aku ( membe ke? ) sebab tolong bayarkan buku ini,hanye tuhan aje lah yang dapat balas jasa kau..baik gak en kau nak bayarkan,hope ko ikhlas lah,haha,,aku doakan kau semoga sucess dalam idop kau dan bahagia dengan orang yang tersayang,amin~
thnks lagi sekali,aku hargainya.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...