blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, April 1, 2011

KaSuT oOhhH KasUt....


aku nk tunjuk kat korang semua,kasut y UNIK ni,rase-rasenye korg sanggup tak nak pakai kasut cam ni,,
sebab ade setengah orang nak lain daripade yang lain en?so aku sarankan korang beli kasut cam ni,
mesti tk ramai yang pakai !! hahaha...
 ok...ENJOY it....



 wow ! sebijik cam ikan en?haha


 ah ! y neyh lak,,aku sarankan wanita-wanita
kat luar sana pakai ini time korang dating dengan balak korang !
masyuk abis ar ~


haha,,sambil pakai kasut uhmmboleh ar dengar 
lagu kegemaran korang!
tk payah agi nak gune phon uh !

 
???????????????


kalau g zoo!!anda dikehendaki pakai kasut ini ! MENARIK !!

 aku terpikir-pikir,cam mane lah nak pakai kasut ini,,hahah

perghh..kasut burge,cube pakai time korg puase,,haha silap2
kasut ne pon korg bantai makan !

sungguh moden!!! 


along ! boleh ar pakai kasut ini,,garang tu......


ne pulak,,kasut yang macam bakul nak pegi pasar uh !ai,,mcam2...

ah! ne kasut paling mahal,,,EMAS uh !!
berharga US5.405 dibuat oleh NIKE


LAST BUT NOT LEAST,,
kasut ini,,aku tak tau nape dicipta,,,
sungguh mengelikan aku !
tapi tak tau lah korang en??hahah
ada berani ka???


eyuuu......




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...