blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Monday, May 7, 2012

kalau bukan rezeki kita.. tetap tak dapat

jenuh aku pikir tajuk entry.. tapi tak dapat2.. alih2 dapat yang panjang lebar..amik kau !
kene baca dan paham betul2..baru paham apa kaitan dengan tajuk ! ngee~


aku nak share lagi satu story kat blog ni. ! sebab aku memang suka menulis, tak kira dimana-mana.. atas buku, atas laptop.atas pasir..atas angin..semua jadi..haha.. sebab itulah aku.. :D
tapi sayangnya aku bukan suka menulis nota2 pelajaran..aku lebih gemar menulis bende yang merepek ! macam yang aku tengah buat sekarang..haha *oppss,cam mana nak jadi pelajar pintar ni?*

ok ! lupakan seketika pasal aku..SEKETIKA JE TAU ! nanti ingat aku balik..haha (bajet orang nak ingat aku)


***************

ahad yang lepas, aku dipaksa pergi tengok theater upin n ipin.. terpaksalah sangat en.. padahal dalam hati happy giler.kalah adik aku.hahah

yang bestnya kakak aku yang belanje ! thnaks sangat2 sebab belanja adik-adik ni.. :) hope murah rezeki kamu one day.. amin~ 




cite dia syoklah juga..n bolehlah menghiburkan hati aku ini.. hilanglah juga terasa bosan yang melanda dalam diriku ini.. sekurang-kurangnya dapatlah aku keluar dari rumah ini walaupun seketika.. lalaaalala~

tapi seperti yang kite tahu. manusia hanya mampu merancang and Allah sahaja yang tentukan segalanya..



kami merancang nak pergi 6orang bersama-sama family.. tapi..
hanya 3orang sahaja yang boleh pergi.. lagi 3orang ada hal yang tak dapat dielakkan..
kami redha, mungkin ada hikmah disebaliknya..

so.. kami ade 3tiket kosong ! disaat2 akhir..
masing2 mencari kawan2 yang nak pergi.. tapi tak ada ! aku lak, kawan2 aku semua duduk jauh2 so, mesti dorang tak nak enn.. kan..kan.. ?? haha

so,kami angkut saja jiran kami..


so,kami tinggal 2 tiket kosong ! 
dan kosong sampai sekarang..hahaha


kami ber4 je yang pergi.. termasuk aku.. gambar aku tak de,
sebab aku jadi photographer. nasib kan..


apa boleh buat, 2tiket tu memang tak de rezeki sapa2..tapi rezeki makcik uh, ttbe ubah tempat duduk, dari belakang duduk depan.. *sebab nampak kosong*
terima kasih makcik..sebab sudi duduk sebelah saya.. heheh :)



inilah barisan2 pelakon theater ini.. 
aku terfikir.. kecik2 dah pandai belakon..aku?wat assigment bi (movie) pun hancuss ! 
hahah..mungkin aku bukan dlm bidang lakonankan.. ahaks..

ok seperti lain-lain.aku pasti nak selitkan gambar aku juga..
sebab aku ni bajet "aku hot"..
nak letak gak gambar aku enn..haahhaha *ada aku kesah*



*kalau tak nak tengok sila pejam mata rapat2 ok !*

*apa yang aku belajar dari theater ini.. SAHABAT SELAMANYA ! insyaAllah.. jika kite berusaha untuk menjadi yang terbaik..mungkin kita akan jadi yang terbaik.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...