blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Saturday, November 10, 2012

dari hati turun k blog

terjawab sudah persoalan yang bermain2 di minda selama ini..
kini aku redha dengan segala ketntuanya.. :)
ada hikmah disebaliknya.. thnks kawan2 yang banyak membantu aku selama ini..
dan mereka juga banyak memberi kata-kata semangat kat aku.. hhehehe

mungkin salah aku, sebab aku banyak main dari belajar.
banyak berangan dari belajar..
banyak jalan-jalan dari belajar..
banyak makan dari belajar..
banyak menagis dari belajar..
n banyak fikir negatif dari belajar...

tapi alhamdulillah. aku sedar atas kesilapan aku selama ini..
manusia tidak penah lari dari melakukan kesilapan bukan..
so same with me..

azam aku untuk menempuh sem akan datang ialah....

- bla..bla.. blaaa
-lalallalalallal
- tutt..tutt...tutt...
- errhhherhh..erhh..erhh..

adalah. mana boleh cakap kat sini, nnty kalau tak menjadi malu aje.. haha
tapi insyAllah, i try the best to do it.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...