blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Saturday, March 1, 2014

pantasnya masa berlalu

pantasnya masa berlalu, sehingga tidak sedar akan peningkatannya umur diri ini
semakin lama semakin tua, itulah lumrah kehidupan manusia

aku masih ingat lagi kali pertama aku jejakkan kaki di bumi KUIS,
pelbagai perasaan yang wujud ketika itu, 
takot..seram..sedih..gembira dan.... betolkah aku dah nk masuk kolej ni?? 

ketika itu aku berazam, tok bangkit semula dari kegagalan..
I want to change myself to be better than before 

masa terus berlalu dan berlalu....

akhirnya, kini aku sudah di semester akhir!! 
tak sangka, aku berjaya tempuh semua ni dengan sebaiknya.. 
dan banyak benda aku belajar untuk lebih mengenali erti kehidupan.

*sekarang bersiap sedia untuk praktikal pula.. 

rabbi yassir wala tuassir :")

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...