blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Tuesday, August 25, 2015

Happy Month :)

Allahuakhbar, besar sungguh kuasamu yaAllah.
itu sahaja yg mampu aku katakan. Aq bermohon, merayu dan bedoa sehabis baik untuk kau jadikan bulan ini bulan happy untuk aq. Allah perkenankan doaku,
walaupun beribu dosa yg telah aq lakukan..tp DIA masih menyayangi hambaNYA..

kenapa Aq berharap bulan ni aq happy,sebb aq berharap sangt aq akan mendapat berita gembira untuk diri aq, yang telah lama aku impikan. yang telah lama aq idamkan, dan harapkan.
inilah ayat yang aku nanti-nantikan sejak dari lepasan SPM lagi..

TAHNIAH!! permohonan anda berjaya.. 

Allah..sujud syukur aq.. berkali kali aku log in no ic untuk pastikan ini semua benar dan tidak salah.

alhamdulillah, syukur aq kepadanya kerna makbulkan permintaan aku kali ini,
tahun lepas aq mohon, aq tak berjaya, rayuan aku mohon dengan harapan berlaku keajaiban,pon tk berjaya.. aq redha..

aku ambil langkah untuk bekerja dahulu.....(collector) (stress)
dapatlah bertahn selma 7/8 bulan.. aq berhenti awal, dengan harapan aq akan dpat upu pada bulan 9 ini..

alhamdulillah, keputusan yg aku lakukan tidak sia-sia.
syukur ..syukur..syukur..


ALHAMDULILLAH
THNKS YAALLAH... :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...