blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Monday, February 28, 2011

ejaan gedix ker??

Ejaan gedix??ape y telintas di pemikiran korg wat mase neyh?p y korg leyh byg en dgn segment ejaan gedix neyh?selalonye kite dgr dak2 gurl je en y tegedik2 neyh,tapi..now kite sme2 dgr tentg EJAAN GEDIX neyh..
selalonye bnde2 neyh digunakan oleh kaum hawa.tapi..ade juga kaum ADAM y da sme2 terikut sekali budaye2 ne..heheh...tapi tk dinafikan juga aku pown gune ejaan gedix neyh,,heee...dunia~

 sebelom aku nk mgulas lebh pnjg n lebarnye,aku nk kowg tgk video neyh,
supye korg lebh paham dgn ape y aku nk smpaikan nnty,,heheh



**************************************************

ok korg da tgk en?tk dinafikan juga ramai gak y da tgk video ne,sbb video neyh agak popular ar gak..
tapi p y aku nk ulaskan kat sini sbnrnyer ejaan seperti tu nmpak chomel comel bagi aku,tp aku tk sgke gak ade juga y angap ejaan seperti tu tahpahapetah..haha
ejaan y telah ditukar n ditokok tmbahkan :-
  • saya = saia
  • sampai = shmpai
  • macam mana = macm maner / macm manew
  • sayang = cyg
  • dll
lau aku nak list kan satu2 jenuh lah aku,smpay esok pown tk abes,hehe...byk sgt lah,tapi nk wt cm mane en,da tu mmg lumrah kehidupan,lagi2 remaje cm aku ne,suke sgt wat ejaan berbunge2 supye nmpak lebh cntk n stylo..opss stylo ker?hhe,,2 semua bergntung pde diri msg2,setiap manusia laen pendapatnye en...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...