blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Wednesday, March 9, 2011

nk kawen dgn anak raje??

penah tak kowg berangan2 nk kawen dgn anak raje??atau pown dgn raje 2 sndry ker,,tk pown gn spe2 lah y pangkat dye besr gile cm tuh??mesti penh en..lagi2 girl..year anak raje uh,,kaye uh,,bukn sng nak dapat..
tapi..best ker sbnryer bile kite kwen gan ank raje neyh ???
haha mmg tk dinafikan aku penah gak beragan2 nk kwen gan anak raje,,mane tau jodoh en??ceyh tk boleh bla aku neyh,,
tapi bile aku pikir punye pikir,,ah tk best ar,,no life lah,,terase terkongkong giler..year mesti ade body gurd en??
p2 ape2 majlis msti nk formal jer,,ergh..bosannyer..smtng like...SKEMA!!!hahaha




 *pc contoh*

*********************************************
aku dapat merase semua neyh,bile aku ade mghadiri satu majlis perkhwinan seowg hmbe neyh y telah dihadiri oleh raje dihilir...raje mane??ade lah~
aku bukn nk cete pasal wedng neyh,,aku just nk ckp suasne majlis tersebut....
argh..gile formal sgt2,,lagu2 y sering dimainkn oleh org kebiasaan apabila majlis kawen dilgsungkan,,
tdak kedegaran,lagu y kedegaran hnyelah muzik y formal uh,,haha boleyh tk kowg bygkan??bosan~
pengatin y sepatutnyer jadi raje sehari tu pon dah jatuh seri dye,,sbb tetamu y datg uh masing2 nk tgk raje tu,,bukn nk tgk pegantin uh,,ish3..sian tol pegantin uh,,jadi tk meriah majils dye...
 2 baru raje dihilir y datag,,,blom lagi sultan or raje y femous2 uh dtg,,,
n y plg penting,,bukan kawen gan anak raje,lau kwen gan anak raje,,,haha...
alamatnyer~
*************************************************


so now??korang still ade rase lagi ker nak kawen gan anak raje???

hehe,,pikir2kan lah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...