blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Saturday, May 14, 2011

ko takut apa weyh?LOL lah !!

aku takut ! takut ! takut sangat...!!!
itu ajalah yang mampu aku ungkapkan,aku takut untuk meneruskan kehidupan aku selepas ini.
bukan kerana aku ada buat salah atau melangar undang-undang negara.
aku takut sebab kehidupan aku lepas ini akan berubah,dari semasa ke semasa.
ramai yang kata life after skolah sangat BEST !
 what? apa yang "best" sangat??
aku tak nampak pon best dia,bagi aku life time skolah adalah
 PALINGGG BESTTT GILEERRR LAHHH....!!!!!
aku takut !
 macam mana aku nak sesuaikan diri aku kat sana nanti,
macam mana ragam-ragam manusia kat sana nanti?
lepas ini life aku,aku yang jaga..dah tak ada sapa-sapa nak kawal aku..
kalau time skola ada cikgu jaga aku (tulah dulu cakap rimas sebab kene kongkong)
aku takut aku akan kawan dengan orang yang tak elok,,aku takut aku ROSAK !! :'(
kuatkanlah hati aku ini..kuatkanlah pendirian aku ini..
kadang-kadang aku terpikir,boleh ke aku nak buat semua ini nanti??
aku tak yakin dengan diri aku !!!!

i need someone to help me..pless...



gambar tak ada kene mengena !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...