blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Wednesday, July 6, 2011

life aku now !


 aku kira-kira dengan jari aku,patu tak cukup,aku kira jari kaki aku pulak,tu pon tak cukup agi,aku pon pening dan baru aku tahu yang dah lama rupanya aku tak update blog aku ne.kecian betol,
now aku dah tak boleh melayan blog aku ni sangat,aku terpaksa focus kat study aku

alhamdulillah,now aku study kat 




KOLEJ UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR.


banyak aku nak kongsi pengalaman aku kat sini,tapi memandangkan aku tersangatlah busy,
so aku terpaksa tangguhkan dulu !

dont wory,nanti kalau aku dah free,aku tulis ok..

ini adalah sedikit gambar yang aku nak share kat korang,how KUIS???
SANGAT SERONOK,dan banyak perkara baru yang aku belajar kat sini..


ini lah masjid di KUIS,kat sini banyak aktiviti yang dorang sediakan.
alhamdulillah,masjid ini sangatlah meriah lagi-lagi kalau time hari jumaat. (tersangatlah suke)

kat KUIS neyh ada tasik,aku suke sangat.kalau aku stress memang kat sini lah tempat lepak aku,
tapi aku tak ajak ramai-ramai,aku ajak sorang je membe aku,(sapa yang bertuah lah )bub aku nak
ketenangan en.hahahha... 



aku nak jugak letak gambar aku ! aku sebenarnya tak nak letak,tapi aku tepaksa letak,haha
ah sini lah,nampak depan tu tasik,tenang sangat.tapi kalau panas tak yah cite ar en..




tapi kekadang uh,aku study kat sini gak, *saje mencapap


ah tu lah serba sedikit pasal kuis neyh,nanti kalau aku ada masa yang panjang,aku story lagi.
hope korang enjoylah dengan entry aku yang tak seberapa ni.
aku lahirkan entry ini,dalam beberapa 10minit je,tu yang cam papetah en.
papepon enjoy it... :)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...