blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Tuesday, September 27, 2011

aktiviti kami !

Lepas abis aje exam , aku terbang pergi midvalley (bukan nak balik umah teros tau) ish3..

aku singgah MPH sebentar, tapi kami banyak menghabiskan masa kami kat situ je, entah lah rasa syok lak duduk kat situ. aku teros suruh membe aku cari buku TENTANG CINTA !

setengah jam jugalah kami cari buku tu, tapi tak jumpa2.. akhirnya jumpa juga.. mybe pertolongan daripada Allah.. :) mula2 membe aku tak nak beli, tapi akhirnya dia beli juga.sebab dia dah jatuh hati dengan buku tu.. :D

kami cari buku ni sebab telah di promote oleh FATIN SYAFIQAH ! dia kalau bub buku2 neyh, memang no 1 . lagi-lagi bub perasaan a.k.a cinta .. :P




kami memang sehati sejiwa .. :) sebab semuanya sama ..
wallaweyh .. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...