blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Monday, October 3, 2011

kisah budak gedik ~

siapa budak gedik ni? actly tak nak post pasal dak gedik neyh.tapi kene post jugak, 
sebab selagi tak post, selagi tu dia merayu-rayu 
bukan setakat merayu,, menangis terguling-guling

............................

kesian pula aku tengok dia, aku kene post samting juga ne, walaopn
 ati tak mau ! tak mau !

 =,='
  (bersabarlah wahai hati)



mana satu budak gedik tu ek?? ah ! y pakai baju putih tu.. hahaha :D
nak berkenalan ?? boleh.. tapi ... anda pasti ??? 
hahahahahahha *gelak jahat

bila tengah korek" gambar budak ni, tetibe jumpe gambar ini lak..


*padahal cilok kat fb

ni lah junior2 aku, ermm, not bad, agak nakal, tapi boleh tahan lah layan kerenah dorang ni
mula-mula tu,, ishh... rasa cam nak bagi penampar je..
tapi bila dah lama-lama kenal....

sayang pulak...
opsss.. sayang??? outchhh.. hahhaa
p/s: mungkin aku mamai time taip tu !





budak" dorm aku,, rindu sangat" ... :'(

 mood : biasalah malam-malam, pasti melayan perasaan en.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...