blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, November 18, 2011

mutiara kata

Memang kadang-kadang terpaksa menunjukkan pandai meskipun tidak pandai.

tapi mesti orang ingat belagak pandai pula en? bukan macam tu sebenarnya ! sometime uh kita kena tunjuk juga kepandaian kita, mana tahu dari situ kita dapat belajar sesuatu. :D
dan mungkin juga dari situlah kita rasa yakin dengan diri kita !

bila kita ada keyakinan pada diri, kita mesti rasa nak buat lagi ! dan lagi dan lagi...
sebenarnya sifat yakin pada diri adalah sangat penting untuk berjaya,
seperti kata hikmah ini :

Confidence is the companion of Success.

jelaslah bahawasnya CONFIDENCE itu sangat-sangat penting ! kalau kita tak yakin pada diri kita, kita akan lemah dan susah untuk berjaya.kita kene perbetulkan minda kita untuk mengatakan bahawa diri kita HEBAT!
set your mind.. :D


p/s : sebenarnya aku buat entry ini sebab aku terasa diri aku tidak hebat buat masa sekarang, dalam erti kata lain, DOWN ! tapi, aku tak boleh teroskan rasa lemah dengan diri aku , so aku kuatkan diri aku dengan tulis blog.. :D



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...