blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Saturday, November 12, 2011

menguji kesabaran

3jam lamanye aku beratur dan berdiri hanya untuk mengambil KUNCI yang kecil comel tu. Disini kesabaran aku diuji olehNYA . Tak kusangka, tak kuduga aku sememangnya seorang yang penyabar rupanya. Lallalllalla ~




*hiasan semata-mata

Aku berjaya merempuh ribuan-ribuan manusia disekeliling aku,akhirnya aku sampai ke meja yang dijaga oleh abang esem, outchh ! Tiba-tiba hilang penat lelah aku. Ok stop ! bukan abang tu yang aku nak ceritakan.
Aku nak cerita pengalaman aku ketika itu !

Sememangnya aku merasakan bahawasnya rakyat Malaysia ini sangat SElfish ! sebab dorang tak hormat perasaan orang lain, tolak-menolak, dantak beradab ketika beratur ! Time tu, hanya Allah je yang tau bertapa PANASnye hatiku ini.

cukuplah cerita pasal kesabaran aku ! Kini aku nak story pasal cerita sedih pula. Aku hanya sempat bersalaman dan mengucapkan selamat tinggal kepada parents ku hanya di dalam dewan itu sahaja. ! segala barang-barang aku, aku kene angkat sendiri ! huhuhu

Tetapi , aku tak keseorangan. Allah yang maha berkuasa itu telah mengurniakan aku seorang sahabat. Dia lah yang tolong aku angkat barang ! hehe thanks Atin ! :D kalau tak ade dia, memang patahlah tulang belakang angkat beg tuu.


pengajaran : kita hendaklah belajar bersabar ! supaya senang bila darurat macam ne.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...