blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Monday, February 6, 2012

voucher...

yeah.. finaly dapat gak voucher y ditunggu-tunggu.. dah lah lambat dapat, 
org lain dah abis guna, aku baru dapat.. sabo je lah.. 
tapi ape yang aku dah buat dengan voucher tu?

 ofcourse lah beli barang2 ilmiah en, sebb tu je y boleh.. haha
lepas balik rumah je, aku teros terbang k MPH,
 menghabiskan voucher aku kat sana.. 
dalam sejam juga lah aku duduk kat sana,
 semata-mata nak cari buku yang sedap dibaca... 


finally....

aku habiskan RM100 dengan beli buku2 neyh,, 





hope dengan ape yang aku beli neyh..
 dapt manfaatnya didunia dan kat akhirat jugak.. 
insyaAllah.. amin :')


tapi aku tersave bajet sikit kat sini, sebb aku mmg ade niat nak beli 
buku "aku terima nikahnya"
tapi kakak aku dah beli dulu.. so aku dah save kat sini..
sebab buku tu mahal sedikit.. berbanding dengan buku2 aku neyh, haha

yang kali neyh lak, kakak aku punye... dia abiskan voucher dia dengan bei buku-buku ni..



apa yang mampu aku katakan disini,,

semoga dengan buku yang kami beli ni, dapat meningkatkan keimanan kami kepada Allah..
dan semoga Allah murahkan rezeki , n memberi petunjuk kepada kami..
agar bertambahnya iman kami kepadaNYA..
insyaAllah.. amin ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...