blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, March 16, 2012

kisah hati

setelah beberapa minggu aku berjuang, akhirnya habis juga perjuangan aku,
alhamdulillah.. semoge semuanya berada dalam keadaan baik..

apa yang boleh aku katakan, dan lakukan sekarang hanyalah bertawakal kepadaNYA..
mudah-mudahan aku akan mendapat hasil yang baik..
bak kata pepatah, "what you give, you gate back".. rite ?

tapi pada hari terakhir perjuangan aku, aku dapat rasa dua perasaan dalam satu masa.
apa aku rasa??
aku rasakan perasaan.....

JATUH CINTA ... N PUTUS CINTA....

hanya dalam satu hari yang sama..
wow ! amazing. penah tak korang rasa apa yang aku rasa tu? 
cinta dan kecewa pada satu hari sahaja..
tak sampai 24jam aku cinta ... teros aku kecewa denganNya..

oppss.. aku jatuh cinta n putus cinta dengan ??????

:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...