blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, March 30, 2012

nak dia !

kini, apa yang mampu aku katakan.. aku memang perlukan dia sekarang
aku harap dia dapat tolong aku,
aku sangat kebosanan dan bosan... kadang-kadang aku sedih..
aku hanya sedih sorang-sorang.. 
tapi pelik gak, kalau aku happy, aku tak penah rasa aku happy sorang-sorang..
tapi keyataannya aku masih sorang-sorang..


menanti dan menanti

sekarang ! kini aku masih tunggu si dia menjelma dalam hidup aku
sebab aku nak share semua dengan dia
aku nak dia rasa ape aku rasa, tak kira susah atau senang..
tapi aku sedar, nak cari dia memang susah.. sebab tu adalah lumrah
benar kata guruku dahulu :

"kite manusia memang tak boleh hidup sorang-sorang..
sebab kita perlukan bimbingan"...

kini aku hanya perlu tunggu dan setia menanti,
mengharapkan kehadiran si dia...
mungkin si dia akan menjelma dalam hidup aku,, tapi aku tak tahu bila ..
tapi... mungkin juga, dia tak akan muncul langsung dalam hidup aku...
maknanya, aku akan teroskan hidup aku begini....selamanya...
sehingga aku mulakan hidup baru???

tapi.... sejujurnya sudah lama aku menanti si dia...
tapi tak jumpa-jumpa..
siapa si dia????

************************




*mengharapkan si dia akan muncul juga satu hari..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...