blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Monday, April 2, 2012

siapa dia??

entry aku sebelum ini, mengatakan aku perlukan dia..
sangat-sangat memerlukan dia.. ^_^
yes ! aku masih menanti si dia muncul dalam hidup aku...

aku berdoa dan berharap dia akan muncul dalam hidup aku,
dan aku akan pastikan kami akan kekal selamanya, 
selagi mana kami ada di bumi ini, dan aku berharap hubungan kami akan berterusan sampai k JANNAH..
bukan hanya di dunia semata-mata..
insyaAllah.. :D







si dia akan tegur kesalahan aku, dan aku akan tegur kesalahan dia..
si dia akan ajar aku untuk hidup dan aku juga akan mengajar dia kelak..
si dia akan bimbing aku, dan bagi aku semangat ketika aku jatuh.. dan begitu juga aku akan bimbing dia,
si dia bekongsi suka dan duka bersama aku,, dan aku pon akan lakukan perkara yang sama dengan si dia,
dan yang paling penting......
si dia dapat terima aku seadanya,, dia boleh menerima kelemahan dan kekurangan aku,
dan aku juga akan menerima si dia dengan seadanya.. :')


aku yakin, susah untuk aku menjumpai SI DIA !
tapi aku yakin, jika ada rezeki, insyaAllah kami akan berjumpa...
siapa SI DIA??
si dia ialah.............
/
/
/
/
/
/
seorang  SAHABAT !


bukan aku tak mempunyai teman,
aku punya teman.. teman bermain, dan teman berbicara,,
tapi teman-teman aku semuanya KAWAN aku..
mungkin KAWAN aku itu akan menjadi SAHABAT aku??
kalau perkara itu berlaku, aku sangat bersyukur kepadaNYA..


*aku perlu menjadi kawan yang baik dulu, untuk aku dapat kawan yang baik.. ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...