blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Tuesday, April 17, 2012

luahan hati sebentar

kini banyak aku belajar tentang kehidupan. sebenarnya banyak yang aku belum tahu..
bertapa tak matangnya aku.
aku takut sebenarnye dengan diri aku. apa yang akan terjadi dengan diri aku?? satu hari kelak??
aku sering terfikir.. mampukah aku mendapat pekerjaan lepas aku grade??
memandangkan terlampau banyak orang yang lebih bijak pandai dari aku.. bolehkah aku menampung kewangan untuk family aku??
memandangkan kini masalah kewangan dan ekonomi sering diperkatakan.. huhu

tapi selepas aku bejumpa dengan Herbalife...
aku terfikir..mungkinkah ini satu jalan untuk pintu rezeki aku?? adakah ini adalah satu petunjuk yang diberikan oleh ALLAH untuk hambanya yang lemah semangat ini??
tapi aku masih tak nampak.. mampukah aku berjaya kelak??

perbagai persoalan yang timbul dalam fikiran aku..
"yaAllah permudahkanlah urusan hambamu ini, engkau berikanlah petunjuk kepada aku. apa yang perlu aku lakukan.." jangan kau biarkan hidup aku ditentukan oleh aku sendiri. sesungguhnya hanya engkau yang tahu apa yang terbaik buat hambamu ini"..

*kalau nak badan sihat.. dan nak dapat energy yang baik.. especially, TAK MENGANTUK dalam kelas.. you can ask me, how .. i will shre with you.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...