blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Wednesday, April 25, 2012

sekadar Teman je ponn..

walaupun cerita ini dah basi.tapi aku still nak story kat sini, sebab tak de masa nak story sebelum ini.. ape tah yg busy sangat pon aku tak tahu..haha.
aku nak share aktiviti weekend aku lagi.. *ok batak!

aku sangat bersyukur sebab setelah aku join HERBALIFE ni, aku punye weekend dipenuhi dengan aktiviti, so aku tak de lah duduk melepak kat rumah saje en.. atlest aku dapatlah tahu apa itu makna kehidupan yang sebenarnya..

apa aktiviti aku? ok, hari ahad yang lepas aku pergi teman adik aku ,soccer clinic dekat damansara..
ok ! walaupun hanya teman semata-mata. atlest aku kuar dari rumah, tok kembangkan pemikiran aku ini, insyaAllah.ada kebaikannya.. aku yakin semuanya ada hikmahnya..

mula-mula memang aku malas, mana taknye.. dah seabad duduk dalam rumah je, tak penah kuar..sekali kene kuar... datanglah penyakit malas tu en.. tapi aku paksakan diri aku pergi gak.. sebab kesian kat adik aku tak de sape nak teman.. huhuh...

aku cerita melalui gambar sahajalah.. sebab setiap gambar ade maknanya tersendiri.. :)


minum teh herbalife ! tok dapatkan energy semula..sangat awesomm..



mainlah ko dari pagi sampai petang. memang seronoklah en dia..
sampai tak ingat makan, aku yang kelaparan.. huhu nasib baik ade Shake ! :)








with aidil zafuan
my brother's team.....











           

wah3.. seronoklah adik aku ni, kecik2 lagi dah dapat jumpe dorang..
tu yang dia happy sangat tu. aku terpikir..
sangat untung sebab kecik2 dah tahu bergaul dengan orang luar..
so, nanti bile dah besar taklah kekok macam aku nii..
serius, aku sangat kekok bile jumpe dengan orang luar...
nak sangat jadi BERANI macam awak2 semua..! yeahh.. hehe

disebabkan itu juga, mereka sering anggap aku seorang yang sombong ! huh !
saya tak sombong k... *muka sedih*




tengok, aku dah kata aku tak sombong.. dia pon nak amik gambar gan aku..
aku on je.. hahah * ok! tipu *
banyak lagi aktiviti yang akan kami join.. so kalau nak join sekali, tok isi masa lapang anda..
yokk! email saya cepat. :)
afiqahjabid@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...