blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Thursday, April 19, 2012

yes ! aku memang pengecut

tak dapat dinafikan lagi, aku memang seorang yang pengecut..
aku tak dapat hadapinya sorang-sorang. mungkin aku sering berteman sebelum ini. tapi kini, mungkinkah Allah ingin menguji aku?? supaya aku menghadapinya walaupun keseorangan??





tapi aku seorang yang pengecut ! takut dengan diri sendiri..
pengecut untuk menghadapi kesukaran..
pengecut untuk menempunhi cabaran..
pengecut untuk terus berjaya..
pengecut untuk terima kenyataan..
pengecut dengan mereka semua...
yes! aku memang pengecut..
see.. aku takut dengan semuanya.. tapi aku tahu. itu tak boleh berlaku dalam diri aku,,
aku mesti tabah. sabar n try untuk menghadapi dugaan ini..

ingat ! Allah tak akan menguji seseorang hambanya, jika hambanya tak mampu untuk menghadapinya..

so, sudah pasti aku mampu untuk hadapinya. just aku belum dapat mencari jalan penyelesaiannya..
mungkin aku kurang yakin denganNYA.

*hanya ini yang mampu aku lakukan, sebab aku memang seorang yang pengecut...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...