blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Tuesday, May 15, 2012

mohon kekuatan

andai ada yang memahami hati aku ketika ini.alangkah indahnya.. tapi takde sapa yang akan tahu.apa aku rasa,melainkan aku cerita kepada mereka..
kina hanya Allah yang tahu, benar ! hati aku resah.. takut.. seram.. 
mohon kekuatan dari Allah dan berdoa diri aku dilindungi olehnya.. itu saja

benar ! jauh perjalanan luas pemandangan.. dengan mengembara juga kita akan dapat satu ilmu baru. dan dapat menikmati keindahan dunia, yang telah diciptakan untuk kita..
tapi..

aku tak mampu nak pergi sorang..
semuanya bukan orang yang aku kenal.. yes ! they are my team.. yes ! i can be thou my new friends
tapi mmpukah aku nak bergaul dengan mereka?
aku ni bukan sorang yang periang or peramah..
erghhh... stress,,
hanya mampu mencari kekutan diri dan hati.. hope, apa yang aku lakukan ini,akan mendapat satu kejayaan buat diriku kelak.. amin~  lakukannya,kerna Allah . kerna Dia yang telah tetapkan untuk aku pergi seorang diri..

*doakan kekutan akan hadir.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...