blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Sunday, June 3, 2012

my Dream

nak share sikit dengan kawan2 aku ni.. tahu tak. kenapa aku beria2 sangat nak minum Herbalife ni? sebab aku yakin, dengan Herbalife ni aku dapat naikkan berat badan aku !
selama 2month aku consume dengan Herbalife ni.. (tanpa berdisiplin).. aku dapat naikkan 2kg .. 
kalau dulu, berat badan aku hanya 35 or 36kg...
sekarang dah naik 2kg,, alhamdulillah.. walaupun lambat sangat nak naik..tapi aku tunggu and bersabar..

sebab aku kene naikkan berat badan aku sampai 43 or 45.. banyak agi tu.. *faighting*

dulu aku tak heran dengan badan aku, tapi setelah aku pergi jumpa dengan kak Farah .. (my Tab team)
dia mula ckp,, 

"hati-hati, nanty dah kawin, pastu nak mgndung takut susah..sebab terlampau kurus,takut badan tak boleh tampung bawak budak dalam perut" senang nak gugur..






outchhh.... ok ! kat situ aku dah mula fikir tentang masa depan aku !!! 

tapi..

herbalife ni, bukan saja boleh naikkan berat badan.. tapi dia pon boleh turunkan berat badan anda..
secara tak langsung anda akan dapat BONUS dalam diri anda jika amlkan herbalife ni.. such as :

*kulit akan lebih cantik.. 
*jerawat kurang
*maigren pon hilang
*resdung akan berkurang
*rambut akan lebih lembut..

dan semua tu ada berlaku kat aku sikit.. mula2 mmg ar sikit, lama2 banyak lah en..

*jerwat aku, masih ada.. tapi dah kurang sikit ..
*maigren.. kalau dulu, masyaAllah.. mmg selalu kene and tak leh stress.. kalau kene, mmg hancur mood
tapi sekarng dah jarang sangat kene.. alhamulillah
*rambut?? kalau dulu, tgk boleh..sentuh jangan!!.. hahah tapi sekarang.. alhamdulillah semakin ok..

dan macam2 lah.. tapi, perubahan yang berlaku tak semua org sama.. sebb dia bergantug dengan diri anda juga.. 


ni testimoni dia..
sangat2 berjaya... and gambar di ambil semasa HOM di melawati..

jika anda masih tak percaya dan ragu2.. just PM saya, and kita pergi dan lihat sama2 apa yang ada di HOM  Melawati itu.. dia setiap ari jumaat pukul 830malam..

jommm... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...