blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Saturday, July 28, 2012

balik rumah sebab...

ketenangan dan kebahagiaan ada dimana-mana..
tapi buat masa ini, aku lebih tenang bila berada di RUMAH.. even penuh masalah dan keje..
tapi aku sentiasa tenang apabila di rumah..

kali ni, aku balik semata-mata nak dapat apa yang aku hajatkan..
sanggup kol, tanya.. jadi ke, tak wat .. kalau jadi baru nak balik.. haha..
akhirnya aku pulang juga k rumah..

apa yang aku idam2kan tu??sampai sangup balik rumah segala?? haha
bende tu ialah PAVLOVA...

aku tk puas hati sebab family aku semua dah penah makan..tapi aku,, tak penah rasa lagi..
tu yang aku nak gak !
aku suruh kakak aku buatkan tok aku.. haha *mekasih*

tapi.. bila di rumah,, aku tak terlepas dari membuat keje..
aku dikehendaki untuk menolong kakak aku masak.. n wat PAVLOVA ni..

ok ! mmg sangat2 rumit wat dia..
senang je...
tapi.. sangat2 rumit.. tak boleh terlebih sedikit.. n terkurang pon..

kesabaran perlu ada wat benda alah ni.. hahah nasib baik aku ni penyabar orangnye.. Lalalalalalalala....

ok ! apakah itu PAVLOVA??? ne lah dia...

tadaaa ~




yummuyy..
lastly.. dapat gak aku merasa benda alah ni..
n dapatlah tau sikit2 cm mana nak wat dia..
walaupun rumit.. haha

alhamdulillah.. balik rumah kerana ni?? pastilah tak.. ni just sampingan dia je.. hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...