blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, July 27, 2012

padah jika membuat ANDAIAN

masih kurang memahami.. apa yang berlaku sebenarnye ??
apa kesalahan yang telah aku lakukan, sehingga diuji sebegini.. aku tidak salahkan takdir..
tapi.. mungkin aku yang tak kuat untuk menerimanya..
tapi "Allah tak akan menguji kita seandainya kita tak mampu untuk menanggungnya"
so maknanya aku MAMPU !!
*be strong*

semuanya salah paham.. semuanya berlaku atas sebab ANDAIAN..
mereka tak nak tahu cerita disebaliknya,, tapi mereka lebih mudah untuk membuat ANDAIAN..
yes ! memang aku boleh terima .. tapi kalau dah lama-lama.. MAAP.. aku terasa dan tersentuh..

bukan salah aku !! tapi...
kalau bukan kerna aku, semua ini tak akan berlaku...
so ! memang salah aku.. sebab tak pandai membawa diri ke arah yang lebih matang..

jika ini adalah balasan atas perbuatan aku... mohon maap dipinta..

aku inginkan ketenangan seperti dahulu..
aku ingin kebahagian seperti dahulu..
aku inginkan suasana seperti dahulu..

tolonglah..aku merayu..jangan membuat andaian semata-mata.. mintalah pejelasan dari aku.. mungkin aku boleh jelaskan..
aku tak mahu semua ni berterusan mengangu kehidupan aku..
aku merayu dengan anda semua...

*maaf dipinta sebab menulis entry yang tak sepatutnya..tapi maaf.. ini je yang mampu aku lakukan untuk mendapatkan ketenangan..*

1 comment:

  1. kerana aku ke kau jadi bergini???
    kata kan ya kakak... betol kan ianya berlaku hanya kerana aku layan kau seperti memberi harapan... humm.. maaf kan aku... akak....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...