blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, September 21, 2012

konvoi bersama~


kita hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan segalanya..
sebab hanya Allah sahaja yang tahu apa terbaik untuk hambanya.. kita tak boleh tentukan hidup kite dengan sendiri , sebab pasti akan sesat dan punah kehidupan kita..

seperti yang kite sering dengar.. Allah tak beri apa yang kita NAK..
tapi Allah akan beri apa yang kita PERLU

so, hanya DIA yang tahu apa yang  terbaik untuk kami.. yes ! kami merancang bagai nak rak bile mahu pergi n balik segala.. kononnye nak follow lah masa yang dah ditetapkan uh.. tapi.. semuanya hancur apa yang telah dirancang..


disini bukan nak salahkan sape2.. sebab masing2 ada masalah mereka tersendiri.. dan disini lah mungkin untuk kita lebih memahami setiap seorang... dan mungkin juga disini kita akan belajar bagaimana untuk lebih berkerjasama dan memberi komitmen yang terbaik...

semua sudah besar bukan???

untuk pertama kalinya kami pergi beraya bersama-sama.. mungkin untuk merapatkan ukhuwah dan hubungan antara satu sama lain.. dan belajar erti persahabtan.. :)

walaupun pelbagai masalah yang kami hadapi ketika itu, tapi kami tempuh bersama-sama.. kami hadapinya bersama-sama.. dan tidak dapat dinafikan , ada yang bertegang urat dan bertekak untuk kata dirinya benar..
tapi semua tu... mengajar kami untuk lebih matang mungkin..





thanks for sweet n bitter memory!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...