blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Wednesday, April 10, 2013

Pejalanan Hidup Satu Semester

Penuh dugaan dan cabaran yang aku kene tempuhi untuk melengkapkan satu semester kali ini, sehingga aku tak sempat untuk berpacaran... *opPss

tapi alhamdulillah , sem kali ini juga lah aku mula bergiat aktif untuk melibatkan diri dengan pelbagai aktiviti... semua itu hanya aku harapkan dapat menimba satu pengalaman baru buat diriku ini... 

dan mungkin juga untuk lebih mengajar aku erti kehidupan yang sebenar.. 

beberapa aktiviti yang telah aku tempuhi..


Seminar Keusahawanan

secara tak langsung aku telibat dalam aktiviti ini actly,
terima kasih lah kepada mereka yang menjemput kami untuk berbakti.. 
hahahah....



Kembara Daie 5 (PERKIM)

aktiviti ini pon secara tak langsung aku telibat..
rezeki aku mungkin, pada awalnya berat hati aku nak pergi.. 
tapi alhamdulillah, niat en kerna Allah semuanya bejalan dengan lancar

disini aku berbakti dekat orang orang asli.. 
tersentuh juga hati aku dengan kehidupan mereka..
alhamdulillah ada yang beragama Islam...
tapi, mereka masih belum megetahui banyak tentang ajaran Islam..
muda-mudahan Allah membantu mereka kelak..
insyaAllah.. :')



Rally Tarbawi

acana aku leh join ne lak.. hehe ne pon sama
aku terlibat secara tak langsung..
itulah yang dinamakan rezeki bukan.. 
tak dapat dinafikan bukan aku dapat Wang pon 
bile aku join join bende alah ni..Penat adalah ennn..
tapi seperti yang aku katakan..
aku lakukan kerna Allah n untuk mengumpul pengalaman...




Fasilitator under PUPAQSI

aahh.. yg ni bukan aktiviti dalam kuis, 
ni luar kuis.. tapi still bekerjasama dengan orang orang kuis..
PUPAQSI ni satu kem khas tok budak skolah
so, siapa yang nak wat kem Smart solat ke.. kem Sahsiah diri ke
boleh lah jemput PUPAQSI ni..
aahhh nak tau contact no dia??
tekan link kat bawah ni.. aah korang leh tau PUPAQSI uh apa sebenarnye.. hehe



semester kali ini, yang paling banyak kejenye adalah ENGLISH
but it is make us fun n learn about a true life how to get work
ni adalah meeting kami yang pertama..
aisyhh jenuh menghafal skrip n belagak jadi orang orang koprat
alhamdulillah berjaya !!! :)


ahh yang ini pula individual interview
Omega Alpha Cooperation..
giler kaw kaw lecturer kami kenekan kami semua..
bedebar debar juga la jantung hati aku ni..
semua perasaan ada time uh..
geram..takut..sedih..
aaahhh semua ada.. macam betul betul wow...
aisyhh thnks sir shahrul...
you are the best lecturer.. :)


ok, kali ini pula kami dengan mentor kami
dia belnje kami makan PIZZA wow...
rezeki..rezeki...
mula mula uh nak pergi punye lah liat..
tapi gagahkan pergi gak... alih alih dapat makan PIZZA...
wow, sesungguhnya memang rezeki kami.. hahahaha


ok, ending for this story with this picture..
i realy like it. :)
erhh.. nak letak gambar abis exam . tak de pulak
so aku gantikan dengan gambar nii. 
awesome bukan??
hahahha

maka berakhirlah sudah aktiviti aku untuk sem ini, ada je yang aku tak dapat nk sharekan di sini.. cukupla apa yang ada...

banyak yang aku belajar kali ini, 
persahabatan... kehidupan... dan kematngan..
tipu la kalau kami tidak bertekak atau terasa hati sesama sendiri
tapi semua itu membuatkan kami lebih matang...

thanks friends for everything..
i really appreciated it..
n i will miss all this moment one day..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...