blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Thursday, April 28, 2011

tolong aku beb !

aii ini namanye tak ade keje,bile tak ade keje.. ah! sebok mencari keje merate-rate tempat. Tapi bila dah ade keje.merungut aje memnjang nanti,aii.sabo aje lah ~ biase lah manusia kan,masing-masing tak penah nak bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang ! betol tak?

betol,betol,betol (nada upin & ipin korang buat sekarang ! )

alah korang semua nak betul aje,ape yang tak betol pon aku tak tau. ok bebalik kepada bebelan aku tadi,(aisyh cam mak nenek nak bebel je keje ) ok fine ! aku tak nak bebel dah..aku sebenarnya pelik dengan kawan aku yang sorang ni,ah dia macam aku cakap tadi lah,tak ada keje nak keje ! ah,,aku ape lagi bagi lah dia keje..biar tutup mulut dia sikit,,haha
korang nak tahu sapa yang aku maksudkan?ah ini lah orang nya ! minah jiwang .. weyh pegi terjah dia ramai-ramai cepat !

weyh ! keje ape yang ko bagi kat minah jiwang ini?
hehe,,kau nak tahu ke?aku bagi dia keje berat punye,biar lutut dia bekecai... (gelak jahat)

ok sebenarnya aku dah bagi keje kat dia buat banner untuk aku,untuk maklumat anda semua dia ini lah yang banyak membantu aku dalam dunia blog ini ( kami budak baru belajar )

nak tengok banner yang dia dah hasilkan tak??
thanks lah eyh,teharu sangat actly,,hehe..
ok aku sarankan korang tutup mata rapat-rapat dulu..
takut korang tekejut tengok banner uh,,kalau korang pengsan,aku tak bertanggunjawab !
harap maap..

ok sedia semua???

1
...
2
....
3
.....

jeng..jeng...jeng....mempersembahkan ....






ok thats all for today,thank you for my readers.love u sooo much ar ! ngee~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...