blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Wednesday, March 21, 2012

2 in 1

aku mengambil keputusan untuk mendiamkan diri aku sebentar, ini tak bermakna aku takut dengan dunia reality aku. bukan aku tak boleh  menerima nasib diri aku. cuma aku perlu kumpulkan kekuatan dalam diri aku semula.



aku teras kini diri sudah kembali seperti dahulu, aku tak nak ! aku nak diri aku seperti awal2 tahun 2011
tapi.. mungkinkah ini akan lebih mematangkan aku? tapi aku terlampau taksub dengannya..
ahhh.. aku keliru ! sangat keliru dengan diri aku sendiri.. :'(

THE END !



* kisah baru :

benar kata orang, belajar itu adalah sesuatu perkara yang menyeronokkan. tapi tak dapat dinafikan kadang-kadang sangat MEMENATKAN OTAK ! coz we must use your brain totally ! n have gud energy !
tapi.. kalau dah duduk rumah, terasa otak tak digunakan dan tenaga pon tak berapa nak digunakan.
so. lagi MEMBOSANKAN ~




sebenarnya apa yang aku tulis ini kerana aku sangat bosan duduk dirumah. terasa nak continue study ! kenapalah cuti lama sangat.. huhu *bosan sebab duduk sorang-sorang kat umah*

tapi, cuba kalau duduk dengan family, fuhhh.. tak moh pegi study ! nk lepak je kat umah.. manusia mmg tak pandai bersyukur.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...