blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, May 25, 2012

kurus ! macam kentang mcd. LOL

anda pernah tak terpikir atau terniat nak naikkan berat badan atau pun nak turunkan berat badan korang?
 mesti penahkan?? lagi2 kalau girl2.. tapi takkan permpuan je yang nak jaga badan kan? laki lak cm ner??

dulu, aku selalu tak endah dengan kesihatan..aku yakin badan aku ni dah cukup sihat, dan aku pikir yang aku mmg dah ditakdirkan untuk kurus selamanya! tapi bila aku jumpe dengan HERBALIFE, baru aku tahu, yang aku ni boleh ubah berat badan aku !..
yes ! aku boleh tambahkan berat badan aku.. tapi kenelah usaha lebih sikit en..

sebab apa baru sekarang aku nak gak naikkan berat badan aku?? sebb aku dah stress ! sebb semua orang cakap aku kurus kering !and yang paling aku ingat sekali..

"badan aku macam kentang mcd uh"(sambil pegang kentang,dan tunjuk kat aku) *mmg kuang asam* :'(

walaupun dah 3 tahun dia katakan sedemikian.. tapi aku masih ingat ! huh !



tapi time tu, aku terima seandanya,sebb aku mmg angap tu takdir aku..
tapi ttbe aku terpikir.. kenapa aku tak cuba ubah idup aku??

sekarang ! tiba masanya aku mencuba untuk hidup aku ! dan yakinlah semua usaha anda akn dibals olehnya.. amin~




aku akan try ikut rule ni.. tapi aku yakin tak lah perfect mana.. tapi aku cuba ! insyaAllah.. :)

ok ! bagi mereka yang nak lose weight lak en..jangan risau..aku ada juga caranya. just follow the step and disiplin.. insyAllah..anda akan dpt apa yang anda nak.. :D




so, aku akn buktikan yang badan aku bukan macm kentang mcd tu dah ! insyaAllah.. :')

jika anda nak dapatkan penjelasan lebih lanjut silalah bertanya kepada saya.. :)
lagi satu..

question : mana nak dapatkan herbalife ni ek? dia ada jual kat mana?

answer : herbalife tak jual kat kedai2 biasa..sebb dia tak nak korang yang minum herbalife ne, tak ade coach  yang menjaga korg. sebb siapa yang nak minum herbalife ni..dia kene ada coach..supaya dia dapat jaga kita.
dan akan sentiasa ingatkan kita pasal berat badan kita..

nicekan herbalife ne? bukan saja dapat badan yang sihat.. at the same time..dapat sesorg yang amik berat pasal kite..

tak caye?? try lihat dulu.. baru anda boleh menilainya.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...