blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Sunday, May 27, 2012

entry tanpa gambar ^_^

lepas 3bulan bercuti dan besenang lenang.. kini aku menjadi semakin malas..
betullah apa yang ayah aku katakan :
"lamanya cuti ! nanti dah malas nak sambung belajar balik"
yes ! itulah apa yang aku rasakan sekarang... malas ! semua malas.. *tak bgus betul*

tapi nasib baik, cuti kali ini aku ada hasil sikit.. walaupun 3bulan cuti..tapi apa hasil yang aku dapat tu, macam tak berbaloi. tapi aku bersyukur.. sebab adalah hasil gak en.. haha

pertama sekali yang aku gembira sangat2 dengan hasil aku ialah...
aku dapat 2pasang baju baru ! yang dijahit oleh tanganku sendiri.. =)

memang tak percaya,tapi percayalah.. haha *bajetje*

aku dapat baju kurung pahang.. and baju jubah.. tak sabar nak pakai g kelas nanti. 
terimakasih lah makcik sebab ajar saya, walupun saya ini macam lambat2 sikit enn. haha
ilmu baru yang aku dapat time menjahit ialah.. : 
 *baju boleh kembang ! 
ok ! mula2 aku ingat bende tu tak betul.. tapi sebenarnya betul! sebab dah terjadi kat aku.. hahha

abis baju aku kembang, gara2 sudah potong kainnya, tapi tak jahit2 agii.. *padanmuke* 

hasil lain ?? errmmm mungkin aku dapat new friends,,
walupun tak rapat..tapi aku kenal.. and at the same time. aku dapat belajar sesuatu y aku tak pernah ambil tahu sebelum ini...

walupun duit aku banyak abis..tapi aku Puas dengan apa yang aku lakukan..
sebab aku dapat pergi sesuatu tempat yang tak pernah aku terpikir akan pergi..
padahal selama ini,aku just main2 cakap nak pergi..nak pergi je..
tapi akhirnya Allah makbulkan kata2 aku,, aku pergi juga ! walupun keseorangan..

syukur alhamdulillah.. =) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...