blog ini sesuai dibaca jika mereka benar-banar kenal empunya blog ini! :D

Friday, June 8, 2012

bila hati tak tenang

berakhir sudah masa melepak aku kat umah.. selama 2bulan lebih. aku goyang kaki.. kini tiba masanya untuk aku pulang ke kolej tok teroskan pengajian aku..
memang tak dapat dinafikan , y aku mmg malas kaw2 punye tok PULANG ! ataupun tok continue sem3 ..
tak bermakna aku tak nak study dah.. just cuti LAMA SANGAT ! dah naik lemak aku ni.. tup..tup.. kene study balik.. perghhh mmg hebat la en..

kali ni aku tak seperti nak masuk sem2 dulu..
time aku nak masuk sem2 tu, serius aku sangat2 bersemangat.. and macam2 barang aku bawak..
tapi kali ni..

bila masuk sem3..
aku mula DOWN !
barang satu hapak tak beli... barang packing pagi2 buta.. kul 3 starts sampai kul 530pg.. baru siap..
tu pon aku bwk mana y penting je.. and aku kompem! banyak brg y tertinggal nnty..
tgk ar..

and sekarang ni juga hati aku serius tak menentu..
mungkin ini juga faktor aku jadi cm ne.. kkdg aku stress dgn diri aku !!
tak paham gan diri aku sebnarnye !!!!!!!!!!

*bila senang lupakan Allah,, mulalah hati tak tenang..time tu baru nak ingat Allah.. sesungguhnya Allah sangat penyayang...DIA bg hati aku tak tenang supaya ingat DIA.. 
alhamdulillah.. :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...